Մայիսյան ստեղծարար 19-րդ հավաքի նախագծեր
Մայիսի օրացույց՝
- Գարնանային պարտեզ. կրթական պարտեզ
- Մայիսի 28՝ Հանրապետության օրեր. մեր տոնը բարձունքին (ընտանեկան բարձունքի հաղթահարում)
- Մայիսի 2-31՝ Հեղինակային կրթական ծրագրերի հեղինակների մայիսյան 19-րդ ամենամյա հավաք
- Մայիսի 9` Համբարձման ծես․ համբարձման խաղեր
- Մայիսի 27-հունիսի 14` «Հակաբացիլ Կոմիտաս»
- Մայիսի 27-31՝ Ամառային լողափերի բացում
- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում։
- Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում։Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին, բացում են լողավազանի ծածկը , ջրից հանում քարերը, ցանցով հավաքում-մաքրում ջրի երեսը, հագնում լողազգեստները:
- 9:30-10:00—Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…: - 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Գարնանային պարտեզ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:00-16:00— Ազատ գործունեություն, մուլտֆիլմի դիտում-վերլուծում, տուն ճանապարհել:
- Բնագիտական գործունեություն…
- Տեխնոլոգիա…
Շաբաթվա երգեր՝ Համբարձման երգեր «Ձայնադարանից», «Ջա՜ն, ծաղիկ, ջա՜ն, ջա՜ն»
- Տեսադաս. «Համբարձում»
- Վիճակի խաղիկներ-մանիներ
- Ամսվա հեքիաթ-ներկայացում` Ջ.Ռոդարի «Թափանցիկ Ջովանին» , Հովհաննես Թումանյան «Ճամփորդները»
- Աղայանական շարք՝ «Սագիկ», «Բազեն և ծիտը»
- Այլընտրանքային նկարչություն
- Բակային- ազգային խաղեր
- Մարզական- ռոդարիական խաղեր
- Շաբաթվա գործունեություն
02.05-04.05
- Բակային խաղ «Պահմտոցի», «Բռնոցի»
- Միջավայրի խնամք
- Մարզական խաղեր
- Ծննդյան ծես՝ կպատրաստենք քաղցրահամ կեքսիկներ
- Հեծանվավարություն ծնողական համայնքի հետ
- 06.05-10.05
- Ինքնագլորներով երթ
- Զարգացնող խաղ
- Ազգային խաղեր
- Այլընտրանքային նկարչություն
- Ձիավարություն
- 13.05-17.05
- Համբարձման ծես
- Մարզական խաղեր գունավոր գնդակներով
- Խոհանոցային գործունեություն՝ կպատրաստենք քաղցրահամ փոխինձ
- Շնչառական վարժություն՝ փչվող ձեռնոց
- Երբ ընտանեկան խոհանոցը մտնում է պարտեզ
- 20.05-31.05
- Հեքիաթաթերապիա
- Պիցցայի պատրաստում
- Այց ագարակ
- Բակային խաղեր
- Աղանկարչություն
- Բնագիտական գործունեություն՝ փչվող փուչիկը
- Մարզական խաղեր
- Սեմինարներ՝
- Մայիսի 3, 6, 10, 13, 17, 20, 24, 27, 31-ի պարապմունքներ. պարուսուցում (Լաերտ Գրիգորյան)
- Մայիսի 8, 15, 22, 29-ի պարապմունքներ, հոգեբանության (Արևիկ Բաբայան)